Sorry.

Jag har varken haft tid eller ork att blogga idag men imorgon tänkte jag skriva ett inlägg som behandlar folk som köper sig helt fel hundraser. Jag har gått och tänkt ett tag på att skriva ett sådant inlägg och imorgon blir det av!

Dagens vill ha: Värme!
Dagens klädsel: Jeans och Lyle and Scottpiké.
Dagens smink: Inte mycket alls idag.

Dagens frisyr: Hästsvans.

Dagens låt: Mirakel med Ranelid såklart!
Dagens planer: Kolla BIS på Crufts, sen sova.
Dagens drog: Ostar.
Dagens längtan: Sommar.
Dagens köp: Ingenting faktiskt.
Dagens humör: Trött till tusen.
 
Ha en bra kväll.
 
Tillbaka till jobbet imorgon!
Image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sorry.

  1. Matilda skriver:

    Dagens låt!!! Så bra!

  2. Therese skriver:

    Så du är ett litet Ranelid fan….
    Du är välkommen till mitt jobb o träffa honom. Nä just det, det var ju morötterna som var på salladsbuffé.. inte Ranelid ;oP

    Sorry, kunde inte låtabli.. ;o)

Kommentera

