Jag känner inte för att blogga idag.

Min fina bonuskatt LusseLelle har gått bort. Han somnade in hos veterinären och jag tror inte riktigt att jag har fattat det än. Jag hoppas att du vet att jag försökte hjälpa dig lilla katt.

Hälsa Hugo.

Sov gott.

Image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag känner inte för att blogga idag.

  1. landstylefarm skriver:

    Usch stackars Lelle.😦

  2. showsheen skriver:

    Stora tröstkramar!!!

  3. VilaIFrid skriver:

    Lille LusseLelle är en sommarkatt
    Omtyckt av sin familj både dag och natt

    Men sommaren är kort
    och hans familj flyttar bort

    Mycket riktigt blir det höst
    Och LusseLelle finner ingen tröst

    Den skånska vintern är riktigt kass
    Det blir kallt om både nos och tass

    LusseLelle ser ett litet hus
    Inuti finns ett värmande ljus

    Mer och mer känner sig Lelle trygg
    Fast han egentligen är ganska skygg

    En söt lantlolla han till sig tyr
    Vars privata Zoo är ett äventyr

    Där skulle min dikt ha tagit slut
    Men ödet hade annat på lut

Kommentera

