Nu har jag varit dålig på att skriva igen.

Ibland har man bara så mycket att göra och är så trött att man faktiskt inte orkar skriva något i bloggen. Det känns dock som att det räknas som dagens i-landsproblem eller vad säger ni?

Här går livet sin gilla gång. Idag var de här och fotograferade inför att huset ska läggas ut till försäljning. Jag tycker alltid att sådant är jobbigt eftersom de är och kollar runt och flyttar på ens saker. Men nu är det gjort tack och lov. Jag var inte hemma eftersom jag jobbade men mäklaren och fotografen skötte det själva. Skönt.

I söndags var vi iväg med Yoda på hoppträning på Malmö Ridklubb och det gick superbra. han var så himla duktig och fick beröm av tränaren som tyckte att hästen hoppade riktigt fint. Det är roligt att höra om en häst som inte är hoppad särskilt mycket. Vi tänkte göra debut på Ribersborgstävlingarna i maj så vi hoppas att det ska gå bra. Det är ju min syster som hoppar honom och jag tycker att det är jättekul eftersom jag själv inte tycker att det är kul att hoppa längre.

Yoda vill ut och hoppa.😉

Image

 

Och nu är gårdsnamnet fixat och det blir Kärra gård. Perfekt namn.🙂

Jag funderar ju även på vad mitt blivande kennelnamn ska bli och det är inte lätt att komma på något. Det får ju inte vara för likt något annat utan det måste vara helt speciellt. Jag ville ha Heelerious men det var givetvis upptaget. Sååå bra namn!

På återseende snart…senast imorgon.😉

 

//Familjen Zoo

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

