Händelserik dag.

Ja det kan man säga att det har varit för efter månader av väntan och strul blev jag äntligen ägare till min gård, Kärra gård. Jag är så glad över att allt har gått i lås.
Nu ska vi fixa till gården innan jag flyttar in men det är ingen brådska. Hästarna kommer inte HEM på ett tag ännu. De går på sommarbete och har det bra.
Jag har precis gått och lagt mig och ligger och lyssnar på hur regnar vräker ner utanför fönsterna. Mysigt. Godnatt på er.

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Händelserik dag.

  1. equilina skriver:

    Åh, härligt!😀 Visst skulle du ha hoppkurs ihop med Matilda? Jag kommer isf😉

    Sv: Tack så mycket!!😀

  2. equilina skriver:

    Men åh, fick du min kommentar nu?

  3. Rebecca Joli skriver:

    Grattis!! Så himla härligt att ni äntligen fått er gård!🙂

    Den vi hittade låg utanför Tågarp, men det blev inte den ändå. SUCK! Att letandet aldrig kan ta slut! Men men, det får väl ta lite tid helt enkelt🙂

Kommentera

