Sagan om isfolket.

Det heter en serie som jag började läsa för många år sedan men som var svår att få tag på men nu såg jag att adlibris hade väldigt många böcker i serien så jag tänkte att jag ska läsa om de första böckerna som jag har hemma och se om jag fortfarande tycker om dem. Jag älskar böcker som är lite mystiska sådär och det kan ju vara kul att variera sig, jag har nämligen precis läst ut en deckare skriven av Mari Jungstedt.

Vad tycker ni om att läsa?

HÄR kan ni läsa om vad det är för böcker!

Jag har precis varit ute och tagit in hästarna så nu blir det en dusch och sen läsning.

Hoppas att ni har en härlig sommarkväll och godnatt!

Måste bjuda på denna bild. Visst ser det ut som att Siv springer på åran? Hon vallar den rejält iaf.😉

Image

 

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

