FUK!!

Inte kul att behöva stanna hemma från jobbet. Men jag vaknade i morse med magkatarren Arne och huvudvärk så jag knappt visste vad jag hette. Jag har fortfarande sanslöst ont i huvudet och det går ju inte över. Hoppas att jag kan jobba imorgon. Vi får väl se. Lyckades få i mig lite mat ikväll och hoppas att det stannar kvar.

Igår red jag och Olga i ridhuset. Yoda var inte alls sig själv tyvärr. Har spänd och slö. Ovillig att arbeta helt enkelt. Vi ska tävla på söndag men jag får faktiskt se om jag åker för han känns inte helt hundra som sagt. Vi ska ju bara rida en lätt C men jag vill ju såklart ändå att det ska kännas lönt att åka. Yoda har lite två lägen.Lat och motvillig eller överladdad och galen.😉 Man vet aldrig vilket humör han är på.

När vi tävlade på MR sist så fick vi bara sjuor i inledningen innan han fick spel i galoppen och busade hela tiden…då blev det ettor. Kul kul. Haha. Sen skärpte han sig helgen efter och vi fick sjuor på hela galopprogrammet. Så man vet aldrig som sagt!

BTW…jag har börjat fodra med et nytt foder nämligen Salsas havrefria. Är det någon av er som har erfarenhet av detta foder?

Nu ska mitt huvud vila. På återseende!

Ren kärlek.

Image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till FUK!!

  1. Matilda skriver:

    Har inte själv använt Salsa men kommit i kontakt med det. Tycker att man kan få bättre råvara och kvalité för andra pengar, lite passé?! Salsa har blivit utkonkurrerat hos vissa foderhandlare av Lympos havrefri.

Kommentera

