Fullspäckad söndag

När man bor på en gård och dessutom har många djur så har man alltid att göra. Idag var givetvis inget undantag. Pappa var här några timmar innan idag. Vi fixade en massa saker och äntligen är mitt kontor snart färdigt. Golvet lades förra helgen men idag satte pappa upp lister och vi bar in möblerna. Känns super att få iordning det rummet.
Sen kom hovslagaren och skodde yoda så nu är det också gjort. Fint!

Åkte sedan ner till Linda och Peter för Linda har en sadel som jag ska testa på Ultess. Hoppas att den passar! Det är fullmåne idag och väldigt vackert. Tog några bilder när jag körde.

image

Längre in i skogen flammade det en lägereld. Såg dock inga människor men det var ju väldigt mörkt bland träden.

image

Mörkt som sagt!

image

Detta är en underlig skylt. Ingen vet nämligen var byn är och det står samma sak på skylten åt andra hållet så du kör in i och lämnar byn, som såklart inte har några hus, på en och samma gång. Skumt!

image

Hämtade sadeln och passade samtidigt på att lämna foder hos Göte. Hanna tog denna bild på mig och min älskade Göte. Den tredje december har vi hängt ihop i femton år. Det är lång tid!

image

På återseende!

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Allmänt, Hästarna och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

