Söndagkväll…igeeeen…..

Hoppas att ni har haft en bra helg! Jag har haft det bra tycker jag. I fredags kollades det på film, nämligen Diktatorn, och jag skrattade så jag grät. Haha…den var liksom så fånig och precis min humor.

Image

 

Igår var pappa här och hjälpte mig att fixa en massa saker. Först var jag, pappa och mamma ute och handlade lampor mm och det var bla dem som pappa hjälpte mig att sätta upp. Tusen tack!!
Efteråt så passade jag faktiskt på att rida ut med Yoda för det var faktiskt sol! Det ni. Yoda var så fruktansvärt pigg så det verkar som att hans svacka med trötthet och ovillighet är över. Skönt. Dags att komma igång igen alltså, men motivationen är ju inte på topp när det bara är lerigt och mörkt.😦
På kvällen skulle jag ut och äta på Staffanstorps gästgivaregård med mamma men tillslut blev det så att mammas väninna och Linnea också följde med. Det var en mycket trevlig kväll och de hade världens godaste tobleronemousse. MUMS!

Idag passade jag på att åka till klubben och kolla på klubbmästerskapet i dressyr som skulle avgöras idag. Jag skulle egentligen ha startat Yoda men det kändes ju inte riktigt lönt. De var iaf kul att komma ut och träffa lite folk som man inte hade sett på länge.

Eftersom det är Farsdag idag så var jag hemma hos föräldrarna och käkade middag och till efterätt blev det mammas goda äpplekaka.

En lyckad helg tycker jag. Inte jättesugen på att jobba imorgon men det måste ju till.😉

 

Lilla Siv som liten liten valp. Första gången jag träffade valparna. Siv är den i grönt halsband som givetvis sover knasigast.😉

Image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

