Godafton!

Hoppas att allt är bra med er. Förlåt att jag uppdaterar så sällan men har så mycket att göra. Följ oss gärna på Facebook, eller på vår nya hemsida karragard.n.nu

Idag har jag och Rickard varit och hälsat på mina föräldrar i deras hus på Österlen. Jättemysigt var det men kallt så in i. Vi gick en liten tur vid havet och passade på att rasta hundarna ordentligt. På hemvägen körde vi inom en äggproducent och hämtade hem fyra hönor som vi hade beställt. Det var riktigt nära att en liten fin tupp fick följa med också men jag vet inte än om jag ska ha honom eller satsa på en grönvärpartupp. Jag är ju ganska så sugen på en tupp nu så det kan komma småttingar framåt våren.🙂 HÄR kan du se en film på de nya djuren.🙂

Imorgon kommer hovslagaren till Yoda och till Simba. Ska bli skönt att få skorna fixade på dem. Efter det ska jag till Svalöv och göra upp affären på Karmel. Ska bli skönt att få det avklarat.

Nu ska vi chilla vidare här i soffan innan jag ska ut och fodra hästarna, kalla in de katter som bor inne på natten och sen kolla till hönorna igen.

071

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

