Var med och tävla!

Gå in på vår sida på Facebook och var med och tävla.🙂

Namnlös

 

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Var med och tävla!

  1. Åsa Ullström skriver:

    Jag är med i tävlingen, spännande, gillat och delat på facebook🙂

  2. annica la sundström skriver:

    Deltar så klart ! gillar delar och håller tummarna🙂

  3. Camilla Thåström skriver:

    JA här var den ju🙂 gillar och är gärna med i utlottningen🙂

  4. Bina skriver:

    Delat, gillat och är med i tävlingen🙂

  5. Bella Persson skriver:

    Jag är med och tävlar och har gillat och delat tävlingsinlägget på Facebook!

  6. Kristina Linde skriver:

    Gillat o Delat!
    E me o tävlar🙂

  7. Ann Persson skriver:

    Klart jag är med och tävlar – har gillat och delat så nu hoppas jag på tur!

  8. Anna Jonsson skriver:

    Jag är gärna med och tävlar!🙂
    Gillar & delar på fb

  9. Sören Andersson skriver:

    Hejsan, vill gärna delta i tävlingen så jag gillar & delar på Fb. / Sören

  10. Nicole skriver:

    Bunkeflostrand har vaknat! Visst vill jag vara med i tävlingen, gillat och delat på FB såklart🙂

  11. Lotta Bruér skriver:

    Gillar och delar på Facebook för jag är också gärna med🙂

Kommentera

