Roskilde 2013

Hemkommen för en stund sen efter en härlig helg. Gick ok för Siv men det brukar gå bättre. Excellent och etta på söndagen iaf. Very Good i lördags och det är jag inte så nöjd över men domaren tyckte Siv var för hög. Så är det ibland.

På väg över bron.

image

Siv chillar i sin bur på utställningen.

image

 

Vår ring.

image

Bodde i Taastrup

image

 

Trött Siv.

image

Pizza efter en lång dag. Gott!

image

Tillbaka på hotellet slocknade Siv direkt. Sov som en stock. Hjärtat.

image

Not nice!!

image

Siv på kvällspromenad i området vid hotellet.

image

Hotellet rakt fram. Helt ok ställe!

image

Njuter av lugnet på hotellets lilla uteplats.

image

Dags att gå och lägga sig. Siv sov redan djupt.🙂

image

Klart Siv också skulle ha hotellfrukost. Det var uppskattat.

image

Efter mycket väntande och efter trevligt prat med heelerkollegor så fick iaf Siv sitt ecxellent och etta. Inget CK pga att hon var lite för rund efter löpet.

image

Man fick värdecheckar när hunden blivit bra bedömd och Siv skrapade ihop två sådana vilket resulterade i denna fina anka och lite godsaker.

image

Snart hemma.

image

Sverige igen.

image

Försenad lunch på Max. Siv fick en egen burgare (det till vänster).🙂

image

Skönt att vara hemma.

image

Återförenade med Scoody som levt lyxliv tillsammans med mina föräldrar i Kivik.

image

Ankan är rätt kul!

image

 

Nu är ordningen återställd men jag längtar redan tills nästa utställning och ser framemot nästa utställning i DK.🙂

Nu är det dags för en varm dusch och lite trädgårdstoppen.

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Hundarna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

