Fortfarande sjuk.

Jahapp…fortfarande hemma med feber. Jättetråkigt. Jag roade mig idag med att ta tag i lite brödbakning och passade på att slänga ihop lite scones och kanelbullar. Det blev ganska så gott om jag får säga det själv. Jag har så svårt att bara sitta i soffan eller ligga i sängen en hel dag men har man feber så ska man ju ta det lugnt och bakning är ju inte jätteansträngande precis. Ska bli gott med nybakat bröd imorgon.

Det var riktigt skitväder imorse när jag släpade mig upp och gick ut att fodra och släppa ut hästarna så de fick faktiskt regntäcke på sig. Tur man tog tag i att sortera alla täcken mm innan hösten kom så nu var det lätt att bara gå till regntäckehyllan och plocka fram det jag behövde. Har ni behövt använda regntäcke ännu?

 

Hundarna har haft det lite tråkigt för jag kan inte göra något med dem men Rickard gick en rejäl tur med dem när han kom hem från jobbet.

 

Göte och Yoda är iaf så nöjda med sitt nya stall.

Bild

 

Det händer som sagt inte så mycket nu eftersom jag bara är hemma och vilar och jag hoppas verkligen att febern ger med sig snart!

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

