Söndagkväll.

Har precis bäddat rent och krupit ner i sängen.  Finns det något bättre än att få lägga sig i en helt ren säng?
Till alla jag har terroriserat med mina funderingar kan jag nu meddela att det är löst. Jag kommer ha en som har sin häst här. Så eftersom två åker och bara en flyttar hit så minskar hästantalet. For now kanske man ska säga för man veeeet aldrig när det gäller mig. Jättesynd att inte båda kunde flytta hit sina hästar men måste tänka på mig själv mer. Får inte stressa igen.
Det ska iaf bli jättekul att en kommer hit även om jag kommer sakna Maria som ska flytta. Men så är det ibland.

Dags att släcka och sova.  Godnatt.
image

Sekestyle…..

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

