Hej alla.

Hoppas att det är bra med er! Jag har haft influensa men känns bättre nu. Låg sjuk hela sportlovet.  Så himla trist. Jag åkte dock iväg i lördags till Hässleholm och valputställning där. Seke blev bäst i rasen med superbra kritik så det var väldigt roligt. Nästa utställning är Malmö internationella i mars och dit ska både seke och Siv.  Kommer nog ganska många heelrar dit.

Sen kan jag meddela att min lilla ponny Lotte är såld…eller ja snart. Bara pappersskrivandet kvar. Hoppas vi kan ta det i helgen. Känns underligt men vet ju att hon får absolut bästa hemmet!
Grattis till en härlig ponny Anna plus barn.😀

Jag har även utökat min fågelflock med två maran-isbarkorsningar.  Jag hoppas att de kommer att värpa mossgröna ägg men även om de inte gör det är jag ändå så glad för dem.
Hon som sålde dem hade även kalkoner.  Vilka härliga fåglar! Skulle gärna ha några men det får bli när vi bor längre ut på landet och utan någon granne.

Däremot väntar vi små vit leghornkycklingar om allt går som det ska.  Nitton dagars väntande kvar. Spännande!

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på P3 dokumentär om punkmordet 1981. Intressant och tragiskt.

God natt!

image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

