Söndagkväll.

Godkväll alla! Hoppas ni mår bra. Jag har haft äcklig huvudvärk idag men det har gått över som tur är.
Händer saker här på farmen igen. Yoda ska flytta imorgon.  Var en tjej här idag och provade honom och blev mycket förtjust.  Man kan ju lätt bli det i yoda. Han är så himla go. Så han ska flytta till ett stall bara en kort biltur från mig. Känns skönt att han ska bo så nära och i stallet är det han och några damer.  Trevligt. Hoppas allt går bra. Han är ju min prins men jag försöker göra det som är bäst för honom.
Så nu är det bara två hästar kvar men om allt går som det ska hoppas jag på lite förändring snart. Berättar mer när allt är i hamn.

Annars har dagen bestått av ros- och häckklippning tillsammans med två vändor till tippen för att slänga grenar. Men fint blev det!
Jag har även bestämt mig för att klä om panelen på stallet till röd så måste få hit en plåtslagare spm kan ge offert.  Det kommer bli så himla fint och ett lyft för farmen.

Och vet ni…nu är det vår. Hästarna gick utan täcke hela dagen och bara njöt i solen. Gott för dem.
image

Denna bilden tog jag på Göte igår. Han myser verkligen i solen.
image

Godnatt.

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Söndagkväll.

  1. Matilda skriver:

    Nina! Nu måste jag ventilera! Du är verkligen mästare på oskarpa bilder, har du fortfarande en Nokia 3310 eller 😉 Tänker på det så ofta, när jag ser dina fejjanbilder och så nu här igen😉

    Kram o god bättring från England!

  2. showjumperse skriver:

    Å vad skönt att det löste sig så snabbt med Yoda!!😀

Kommentera

