Domen är avklarad.

Och då kanske ni undrar vad för dom jag pratar om? Jo det som alla andra pratar om nu nämligen Ryttareliten. Jag tyckte det var riktigt kul och bra. Man vet ju om allt som visas men jag gillade det ändå. Vad tyckte ni?

En mindre bra sak som hände idag var att Yoda fick foderstrupsförstoppning hos nya fodervärden så veterinär fick tillkallas och lösa upp det. Tack och lov kom bästa veterinären Huba så snabbt han kunde och löste upp det. Så nu mår yodis bra igen. Lite nervöst när de får sånt där.

Imorgon slutar jag tidigt så jag tänkte faktiskt shoppa lite. Behöver lite nya möbler, smink och ridkläder så det får bli lite smått och gott.
Tips på var de har bra ridbyxor? Hade behövt nya ridstövlar också.
Hoppas jag hittar lite bra saker.

Nu ska jag och alla dogsen sova. Scoody snarkar redan och till och med seke är lugn och sover. Godnatt!

image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

