Halloj!

Jag har inte riktigt hunnit med bloggen nu under några dagar men lite grann har hänt. Har lite planer för hästar som jag kommer skriva här direkt allt är klart. Jättespännande! Hoppas allt går i lås och att vi kommer överens.

Jag ska senare idag lägga upp ett pm jag fick för någon dag sedan och som är såååå typiskt hästfolk. Kolla in ikväll så får ni se.

Med hundarna så laddar vi mot Malmö internationella i helgen. Jag hoppas på cert för båda heelrarna såklart men det kan nog bli svårt. Dock är det givetvis målet och Seke ska ju gå i avel så målet är ju klart med honom. Siv kommer tyvärr inte få några valpar vilket är otroligt tråkigt men ett beslut som jag tog för ett tag sen.

Idag väntas det dock tillökning på gården i form av kycklingar. Tyvärr tror jag inte fostren har utvecklats som de ska så vi får se om det föds några. Annars blir det nästa gång en höna vill ruva och då blir det isbarägg!

Vi ses och hörs senare.

image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

