Då var det dags igen…

Hallå. Hoppas allt är bra med er. Jättekul att se hur statistiken växer på den här bloggen.  Jag blir lite mer motiverad till att skriva då.
Nåväl…ni som gar följt mig vet ju vilket bry jag har haft med olika hästmänniskor. Idag var det dags igen. Har väntat över en månad på att den nya inackorderingen skulle komma till helgen men idag fick jag ett mejl om att saker hade ändrat sig så hon kom inte. Jippy. Var helt inställd på att de skulle flytta hit och har sagt till andra som frågar att boxen är uthyrd. Nu bad denna person verkligen om ursäkt så då blir jag inte alls lika besviken som på andra men det ställer ju ändå till det. Tack o lov har man världens bästa vänner som ställer upp när det kniper.  Linnea…kan inte nog tacka. ♥♥

Över till något roligare. Jag red Lage idag för första gången här hemma.  Han gick ganska bra men var ganska besatt av ultess som också tränades samtidigt. Ni vet känslan av lat häst på väg bort från stoet och jättepigg glad häst på väg mot stoet. Kära lille Lage.

Sovdags nu.

image

Om Nina

Jag bor på en liten gård tillsammans med min sambo och mina djur. Jag har för tillfället 3 hundar, 4 hästar, hönor, ankor och 3 katter. Jag ställer ut hundar och min syster tävlar hästarna i hoppning. Kanske åker jag ut på någon dressyrtävling då och då. Den här bloggen handlar om livet tillsammans med djuren men också om allt annat som jag gör och jag skriver om mina reflektioner om alla möjliga saker och ting.
Det här inlägget postades i Allmänt, Hästarna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

